14 d’abril del 2014

El Club del Cupcake

S'acosta la Setmana Santa, en la que alguns tindrem uns pocs dies de descans i, potser, temps per a perdre'ns en alguna lectura.


A mi que m'agrada llegir i fullejar llibres de cuina, aquests no són els més idonis per emportar-me els dies de vacances (per a què necessito idees per cuina si no entraré a cap cuina a cuinar?). Per això, prefereixo novel·les curtes que siguin fàcils de llegir (vaja, que l'argument sigui poc enrevessat) perquè tampoc li podré dedicar gaire atenció entre un "mama!!!" i un altre "mama!!".

Entre aquestes, la darrera ha entrat a casa, de la mà d'Espasa, ha estat El club del cupcake, de Clara P. Villalón. (si, si, una de les participants de la primera edició de Masterchef). Al llarg de les seves pàgines seguirem els avatars d'una jove apassionada de la cuina, que troba en els cupcakes la seva via per crear el seu futur.

Als que els agradin fer cupcakes, trobaran entre les pàgines d'aquesta novel·la romàntica i lleugera unes propostes molt interessants, diria jo, de cupcakes que van més enllà dels frostings de colors. Els que com jo, el seu món culinari quasi només se centra en els tàpers, només hi trobarem dues referències (un tàper, per.... i un tàper que conté un pollastre strogonoff, que la veïna dóna a la protagonista, i que a mi em va inspirar una de les meves carmanyoles). Tanmateix, tots gaudirem d'una història dolça on, a més, descobrirem en alguns dels personatges al jurat del programa Masterchef (sota pseudònim i no sé jo fins a quin punt amb la personalitat desdibuixada) i alguns trets del mateix programa.

Hoy en la fiambrera: El Club del Cupcake Léelo!
Today at the lunch box: Cupcake's Club Read it!
Ces boîtes à lunch: Le Club du Cupcake Lisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...