7 de març del 2017

Crema ràpida de llenties amb curri

De vegades, inevitablement, m'he d'emportar dos dies seguits a la feina el mateix (qüestió de fer net), i això és el que em va passar aquesta setmana amb les llenties estofades.


Però la veritat és que no em venia de gust tornar a menjar-les de la mateixa manera, així que vaig decidir fer una crema ràpida de llenties que, a més, tingués un gust diferent de les llenties menjades el dia d'abans, per això els vaig afegir una mica de curri.

Preparar aquesta crema no em va portar més de 5 minuts (de fet la vaig fer abans de sortir de casa cap a la feina) i va ser plat únic (igual que ho havien estat les llenties del dia d'abans), acompanyada per una mica d'amanida i una taronja (la vitamina C fa que el nostre cos absorbeixi millor el ferro dels llegums, paraula de la nutricionista-dietista de capçalera d'aquest blog Rosa Baró).

Ingredients:
  • 150 g de llenties estofades
  • 75 ml de llet evaporada
  • 1 culleradeta de cafè amb curri
Com ho preparem:
  • Posem les llenties estofades (amb tot el que hàgiu posat) en un pot.
  • Triturem fins que quedi ben fi.
  • Afegim la llet i el curri i triturem una mica més.
Consells:
  • També ho podem fer amb només llenties cuites, però perquè tingui un gust més intens, afegim una mica de sofregit de ceba i tomàquet.
  • La quantitat de llet és a gust de com de cremosa o líquida ens agradi la crema.
  • Si ens agrada amb un gust de curri més intens, n'afegirem més quantitat.
  • Podem substituir el curri per cúrcuma, per exemple.
Hoy en la fiambrera: Crema rápida de lentejas con curry. Léelo!
Today at the lunch boxQuick lentil cream with curry. Read it!
Ces boîtes à lunch: Crème de lentille rapide au curryLisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------ 

1 comentari:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...