7 d’agost del 2014

Rice&Grain Cooker i Salad Shaker

Aquest estiu, Lékué m'ha fet arribar dos dels seus productes més de la temporada: el Salad Shaker i el Rice&Grain Cooker. Del primer no havia sentit res, però el segon l'havia vist treballar i m'havia captivat.



A més, he de reconèixer que de l'estoig de vapor de la marca estic encantada, així que sense cap mena de dubte vaig voler provar aquestes dues noves propostes. 

Com que és temps d'amanides, és el temps ideal del Salad Shaker. És un bol de color molt atractiu amb una tapa de silicona de platí amb la que fas el buit de manera que pots remenar l'amanida, a manera de coctelera, per a què els ingredients i els condiments quedin ben barrejats. Té la seva gràcia, encara que si com jo tens una cuina més aviat petita i ja tens un bol, dues culleres amb menys ritme i més atenció poden aconseguir un resultat similar. 




També per ara, i poder fer amanides d'arròs en un tris tras, és una bona proposta per afegir a la nostra cuina el Rice&Grain Cooker. Si ja sé que podem coure l'arròs en aigua bullent com tota la vida, però si volem fer que el nostre microones sigui quelcom més que un escalfallets, aquesta és una manera. Amb aquest estri courem l'arròs al punt en uns 15 minuts, sense haver d'esperar que l'aigua bulli. També és cert, que haureu de fer algunes proves per a trobar el temps i la quantitat d'aigua d'entesa entre el Rice&Grain Cooker i el vostre microones. A mi em va costar provar-ho unes cinc vegades, i he de reconèixer que a la tercera una mica desesperada vaig escriure a Lékué i com sempre vaig rebre de seguida resposta amb orientació. Però ara ja està, ja sé que jo necessito 1 minut més del que proposen les instruccions i 50 ml més. Però, em fa molt poca mandra preprarar un arròs per amanides o per acompanyar qualsevol dels tàpers que m'enduc a la feina, i si segueixo així, ja m'hi veig preparant fins i tot sushi per emportar-me'l també.


Hoy en la fiambrera: Rice&Grain Cooker y Salad Shaker.Léelo!
Today at the lunch boxRice&Grain Cooker and Salad Shaker. Read it!
Ces boîtes à lunch: Rice&Grain Cooker et Salad ShakerLisez-le!
------------------------------------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...