1 de maig del 2011

Estoig de vapor

El microones normalment l'utilitzem per escalfar la llet i poca cosa més, però si hi confies, també t'ajuda a cuinar. Com que fa poc em van regalar un estoig de vapor Lékué, darrerament estic utilitzant sovint l'aparell i l'estoig.






Preparo sobretot guarnicions, com patates amb oli i sal, escalivada de pebrot i albergínia, xampinyons i espàrrecs, etc, que acompanyen uns llibrets, unes hamburgueses, uns medallons de peix o qualsevol altre cosa que se m'acudeixi. Tot es fa com al vapor però no, amb una mica de sal i oli. Queda molt gustós i es fa en un plis plas.


L'únic inconvenient que trobo: que l'estoig regalima el vapor d'aigua pels costats quan l'obres i has de vigilar, sinó ho empastifes tot.



Estuche de silicona para cocinar al vapor. Léelo!
Silicone case for steaming. Read it!

------------------------------------------------------------------------------------

2 comentaris:

  1. ostres...no sabia que existia!!!!!! molt b!!! Ja veig que tens un blog com jo! Bé , el meu és novel.lístic , però el teu dóna molta gana!!!mmmmmmmm
    ÀNGELS PADILLA

    ResponElimina
  2. Jo també en sóc una enamorada de la silicona per coure coses al microones. La que tinc jo, és de la marca Pinfi i és una caçoleta ovalada amb tapa i, simplement has de vigilar quan destapes per no cremar-te amb el vapor, però no regalima. Tot està boníssim. És molt sa i molt ràpid de fer.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...